Spørgsmål og svar

Hvad har vi tilgang til og hvordan bruger vi dette?

Smartday Touch appen, har tilgang til dit Kamera, billeder og GPS. Kamera og billeder benyttes, så disse kan vedhæftes opgaver. Her vil de udvalgte billeder være synlige fremadrettet (og vi historik funktionen) GPS benyttes til "find nærmeste opgave" og navigation til destinationen. Den aktuelle GPS position bliver aldrig gemt, eller sendt til andre brugere. I alle tilfælde, benytter vi kun  tilgangen, så længe appen er åben

Aktiver / Deaktiver bruger

Du kan se mere om hvordan du aktivere / deaktivere brugere i dette blogindlæg    

Jeg har ikke integration til et økonomisystem, men ønsker at få Smartday opdateret med mine kunder, timer og varer. Hvordan gør jeg det?

Du kan selv vælge at oprette dine kunder, timer og varer manuelt i Smartdaysystemet. Alternativt kan du udfylde disse i vedhæftede excelark; ” standalone Smartday stamdata” og fremsende dette til support@smartday.dk. Så hjælper vi dig med at uploade dette. Prisen er dkr. 1000,00 ekskl. Moms. Vi giver dig selvfølgelig en besked når dette er gjort, således at du kan komme i gang med at benytte systemet

Links til Systemet

Hent planlæggeren til din PC:

planner

Hent her

Hent den mobile klient til din telefon/tablet eller PC:

 IC795460

Jeg kan ikke logge ind i programmet

Vi gør opmærksom på at programmet, ved login, skelner mellem store og små bogstaver – sikre dig derfor at caps lock er slået fra, og forsøg eventuelt igen. Hvis det indtastede brugernavn og kodeord er korrekt, men programmet fortsat ikke tillader login, kan de ringe til Smartday Support – her hjælpes med verificering af brugeren og kodeordet kan evt. nulstilles. Kontakt information kan findes i menuen til højre.

Fejl: “Kunne ikke kontakte server”

Hvis programmet melder om fejl “kunne ikke kontakte server”, bør du først sikre dig at computerens internet forbindelse er intakt. Under Driftsinformationer, der findes under menuen Support, kan du finde informationer om driften, både hos din mobile bredbånds udbyder samt hos Smartday (gælder kun hostede kunder). Er der ingen problemer med driften og du fortsat oplever problemer, kan du kontakte Smartday Support for yderligere hjælp til fejlfindingen. Kontakt information kan findes i menuen til højre.

Fejl: “Alvorlig fejl!”

Hvis programmet melder om fejl “Alvorlig fejl”, bør du først sikre dig at computerens internet forbindelse er intakt. Kan du tilgå andre ting på internettet, såsom hjemmesider mv., kan du kontakte Smartday Support for hjælp til tydning af fejlmeddelelsen, samt afhjælpning af problemet. Kontakt information kan findes i menuen til højre.