Smartday planner er et grafisk planlægningsværktøj der giver et hurtigt overblik over planlagte, igangværende, og afsluttede arbejdsopgaver. Medarbejderne på kontoret får på én gang overblik til at planlægge effektivt, adgang til vigtig information på de enkelte opgaver, og bruger færre ressourcer på administration og papirarbejde.
Forbrugt arbejdstid registreres hurtigt og enkelt med et enkelt tastetryk og føres direkte på det aktuelle projekt.
Udnyt din kapacitet optimalt med den visuelle overblik fra Smartday Planner. Følg med i løbende status på alle opgaver.
Forbrugt arbejdstid registreres hurtigt og enkelt med et enkelt tastetryk og føres direkte på det aktuelle projekt. Dette skaber de bedste forudsætninger for et korrekt løngrundlag og giver medarbejderen mulighed for løbende at følge med i egne registreringer
Effektiviser lønadministrationen og timesedler. Se timeforbruget på de enkelte ordrer eller få et samlet overblik over medarbejdernes timeforbrug
Detaljeret visning af én arbejdsdag eller overblik over hele ugen? Med zoom-funktionen skiftes mellem detaljer og overblik.
Søg efter uafsluttede opgaver, få styr på glemte opgaver og undgå “svipsere”.