Onsdag den. 26 september, har vi en ny opdatering ude til Smartday Planner,
Vi har lavet en række forbedringer til vores integrationer, samt en bedre integration mellem vores systemet i via GSGroup API.
Til jer som har GSGroup Flådestyring ( Guardsystems ) vil i blive kontaktet i den nærmeste fremtid, da kommunikationen mellem systemerne vil blive forbedret.
Vi håber I får glæde af denne opdatering.
Venlig Hilsen
Hele Smartday Teamet
Onsdag den. 26 september, har vi en ny opdatering ude til Smartday Planner, Vi har lavet en række forbedringer til vores integrationer, samt en bedre integration mellem vores systemet i […]
Lav jeres egne tjeklister I løbet af uge 34 opdaterer vi Smartday med mulighed for at kunne lave egne tjeklister. Funktionen bliver tilgængelig for alle vores kunder. Brugere som i […]
Kørebog nu integreret i Smartday Vi er glade for at kunne præsentere endnu en opdatering på Smartday, som alle vores kunder kan få glæde af. I løbet af uge 15 […]
Onsdag 17. januar vil en ny Smartday plan være ude. Vi har lavet en række forbedringer til vores integrationer og tilføjet Visma eAccounting over systemer vi nu kan integrere til.
Idag lancerer vi næste genneration af “service enheder”. Derudover har vi en række forbedringer klar der gør brugen af Smartday endnu mere brugervenlig for alle brugere.
Første del af vores kommende version: Dagseddel
Sommeren bringer nye funktioner til Touch. Vi har opdateret opgavelisten med kortvisning og hurtig søg.
Vi har tilføjet en ny status, Notifikation ved projektafslutning samt en infoboks i planen.
Vi har en god håndfuld ændringer og tilføjelser med i denne version af Smartday.
Vi starter året med et løft af kvaliteten
Julen kommer tidligt i år, med et helt nyt kort til alle flådestyring kunder.
Vi har tilføjet CVR-opslag ved kundeoprettelse, samt redesignet dialogerne i planlæggeren.
Vi er klar med endnu en opdatering til Touch. Denne gang med ændringer til underskrift, nye felter samt fejlrettelser.
Fejlrettelser til Smartday
Ny version med, en integration-udbakke for nemmere fejlfinding, samt bedre projektdeltager overblik på touch.
Vi er kommet i sommerstemning. Bedste måde at fejre det på, er med en ny integration til billy. Vi har længe ønsket en simplere tilgang til fakturering, og med billy har vi […]
Mange mindre forbedringer udgør mesteparten af denne release. Bestem medarbejder / afdeling ved “Fortsæt opgave” Vi har tilføjet muligheden for at vælge en anden medarbejder / afdeling, når en opgave skal […]
Idag siger vi velkommen til alle PC brugere! Med vores nyeste version af Smartday Touch understøtter vi nu også Windows 10 PC. Den er klar og kan hentes her fra Windows […]
Dette er del 2, i vores introduktion af tilbudsmodulet. Hvis du vil vide mere om selve tilbudsmodulet kan du se det på “Produktbladet” Idag fokuserer vi på konvertering af tilbud samt […]
Idag kan vi byde velkommen til Smartdays tilbudsmodul. Tilbudsmodulet giver medarbejderen på farten, mulighed for at oprette tilbud. Fra Smartday Planner kan disse efterfølende konverteres til aktive projekter og endeligt udføres […]
Vi har en masse gode nyheder til jer i denne opdatering. Vi kan præsentere vores nye Windows 10 klient, vores nye tilbudsmodul, samt en række gennerelle ændringer til systemet. Der […]
Vi er klar med endu en opdatering til Smartday. Denne gang er der både ændringer til Planen og Touch. Rediger eksisterende projekter fra “Kunder” Vi er skridt for skridt ved at […]
OBS! Nedenstående udvidelser vil være tilgængelig i løbet af uge 6 Udfører i opgaver for det offentlige? I denne release, har vi tilføjet EAN som nyt felt. Felter er tilgængelig på […]
Vi har idag opdateret Smartday Planlæggeren. Ændringerne træder i kraft efter genstart. Opret nyt projekt direkte fra “Kunder” Projekter begynder at blive en større del af den samlede Smartday løsning. […]
Alle Kunde/Sted/Service enhed felter nu synlige på touch Alle felter der fremgår på Smartday Planner er nu også tilgængelige på touch. Dette gælder både ved oprettelse af nye kunder, eller […]
Dette er del 3 i gennemgangen af det nye Touch design Tydelig detaljevisninger Vi har indført ikonet på lister hvor man kan få yderligere information. Dette gør det tydeligere at forstå, […]
Dette er del 2 af vores nye Touch design. Idag tager vi et kig på opgaveoverblikket Ordreoverblikket Dette er en af de mest benyttede og derfor også vigtigste skærmbilleder på […]
Vi har glædet os til at kunne præsentere denne nye version af Smartday. Der er sket meget, så dette indlæg er blot det første i en serie, hvor vi vil […]
Dette er en mindre opdatering der fokuserer på fejlrettelser og eksport af rapporter Eksport af rapporter til eksterne systemer Det er nu muligt at få rapporter i PDF sendt til eksterne systemet […]
Bemærk: Ændringerne på Touch klienten vil blive rullet ud løbende, da dette afventer godkendelse af Google og Apple (1-10 dage) Ny dialog for tidsregistrering Vi har erstattet den gamle “slider” dialog […]
Nogle af vores kunder har rigtig mange timegrupper, og har defor ønsket en nemmere måde at tilføje timer på. For at gøre det så nemt som muligt, har vi genbrugt “tilføj […]
Hjælpevideoer i Smartday Planner Vores supportafdeling er godt igang med at lave hjælpevideoer til Smartday. Hvis du ikke har set dem endnu, finder du dem Her. For at gøre det […]
Bemærk: Ændringerne på Touch klienten vil blive rullet ud løbende, da dette afventer godkendelse af Google og Apple (1-10 dage) Nyt design af kalenderen Touch klientens kalender er blevet redesignet, for […]
Vi har gjort det nemmere at oprette nye kunder i marken! Mange af jer, har ønsket en enklere måde at kunne oprette nye kunder direkte i marken ( fra Smartday Touch), uden […]
Kalenderen tilgængelig i “Smartday Time” licensen Vi har valgt at inkludere kalenderen “Smartday Time” licensen. Dette betyder at det nu er muligt at planlægge opgaver fra “Smartday Planner” for timeregistrerings […]
Vi siger velkommen til vores nyeste produkt, Smartday.