Tilfredse kunder er grundlaget for Smartday.

 

Vores Team bestående af professionelle og dedikerede supportere sikrer, at vores kunder får løst deres udfordringer hurtigt og nemt

 

Send blot en mail på support@smartday.dk og vi vil tage hånd om din henvendelse og hurtigt få løst netop din udfordring. Du er også meget velkommen til at kontakte os telefonisk såfremt din henvendelse haster

E-post: support@smartday.dk
Telefon: (+45) 70 13 70 00

Vores åbningstider er:

Mandag – Torsdag kl. 8 – 16
Fredag kl. 8 – 15

Vi holder lukket på helligdage og i weekender

  • Fjernstyring
  • Fjernstyring

    Med Smartday Support Klient får vores supportere adgang til jeres system og kan rette eventuelle fejl.
     
    Download og kør programmet mens du er i telefonisk kontakt med en af vores supportere.
     
    På Tlf: 7013 7000

  • Systemkrav
  • Systemkrav

    Smartday Planner

    Windows 7 eller nyere

    (anbefaler Windows 10)

     

    Ikke understøttet

    Terminal server miljø.
    (Windows Terminal Server ikke Citrix)
    vi oplever udfordringer med tegning af planen, samt måde vi installere planen på da vi bruger ClickOnce,
    som bunder ud i rettigheder på server miljøet.

    Smartday Touch

    Windows: Windows 10
    IOS: IOS 10 eller IOS 11
    Android:

    • 5.0 – 5.1.1
    • 6.0 – 6.0.1
    • 7.0 – 7.1.2
    • 8.0 endnu ikke understøttet
  • Betjeningsvejledninger
  • Hjælpevideoer
  • Hjælpevideoer

    Se vores hjælpevideoer her…

  • Driftsinformationer
  • Status

    Mobile netværk

    Der kan sommetider forekomme driftsforstyrrelser på de mobile netværk, de aktuelle driftinformationer kan ses på følgende sider:

  • Driftsinformationer
  • Status

    08:13 2017 alt virker som det skal nu.

    Mobile netværk

    Der kan sommetider forekomme driftsforstyrrelser på de mobile netværk, de aktuelle driftinformationer kan ses på følgende sider:

  • Spørgsmål og svar
  • Spørgsmål og svar

    Hvad har vi tilgang til og hvordan bruger vi dette?

    Smartday Touch appen, har tilgang til dit Kamera, billeder og GPS.

    Kamera og billeder benyttes, så disse kan vedhæftes opgaver. Her vil de udvalgte billeder være synlige fremadrettet (og vi historik funktionen)

    GPS benyttes til "find nærmeste opgave" og navigation til destinationen. Den aktuelle GPS position bliver aldrig gemt, eller sendt til andre brugere.

    I alle tilfælde, benytter vi kun  tilgangen, så længe appen er åben

    Aktiver / Deaktiver bruger

    Du kan se mere om hvordan du aktivere / deaktivere brugere i dette blogindlæg    

    Jeg har ikke integration til et økonomisystem, men ønsker at få Smartday opdateret med mine kunder, timer og varer. Hvordan gør jeg det?

    Du kan selv vælge at oprette dine kunder, timer og varer manuelt i Smartdaysystemet.

    Alternativt kan du udfylde dette Excelark standalone Smartday stamdata
    og fremsende dette til support@smartday.dk. Så hjælper vi dig med at uploade dette.

    Prisen er dkr. 1000,00 ekskl. Moms. Vi giver dig selvfølgelig en besked når dette er gjort, således at du kan komme i gang med at benytte systemet

    Links til Systemet

    Hent planlæggeren til din PC:

    planner

    Hent her

    Hent den mobile klient til din telefon/tablet eller PC:

     IC795460

    Jeg kan ikke logge ind i programmet

    Vi gør opmærksom på at programmet, ved login, skelner mellem store og små bogstaver – sikre dig derfor at caps lock er slået fra, og forsøg eventuelt igen.

    Hvis det indtastede brugernavn og kodeord er korrekt, men programmet fortsat ikke tillader login, kan de ringe til Smartday Support – her hjælpes med verificering af brugeren.
    Evt. kan der kontrollere om datoen og tiden er korrekt opsat på computeren

    Fejl: “Kunne ikke kontakte server”

    Hvis programmet melder om fejl “kunne ikke kontakte server”, bør du først sikre dig at computerens internet forbindelse er intakt.

    Under Driftsinformationer, der findes under menuen Support, kan du finde informationer om driften, både hos din mobile bredbånds udbyder samt hos Smartday (gælder kun hostede kunder).

    Er der ingen problemer med driften og du fortsat oplever problemer, kan du kontakte Smartday Support for yderligere hjælp til fejlfindingen. 

    Fejl: “Alvorlig fejl!”

    Hvis programmet melder om fejl “Alvorlig fejl”, bør du først sikre dig at computerens internet forbindelse er intakt.

    Kan du tilgå andre ting på internettet, såsom hjemmesider mv., kan du kontakte Smartday Support for hjælp til tydning af fejlmeddelelsen, samt afhjælpning af problemet. 
  • Kontakt os
  • Kontakt os

    GSGroup Danmark A/S
    Vojensvej 11
    2610 Rødovre

    Telefon: +45 70 13 70 00

    E-mail: support@smartday.dk