Smartday Planner

Effektiviser din Planlægning og få et hurtigt og nemt overblik over dine ressourcer og medarbejdere.

Smartday planner er et grafisk planlægningsværktøj der giver et hurtigt overblik over planlagte, igangværende, og afsluttede arbejdsopgaver. Medarbejderne på kontoret får på én gang overblik til at planlægge effektivt, adgang til vigtig information på de enkelte opgaver, og bruger færre ressourcer på administration og papirarbejde.

Fordele:

  • Hurtig overblik over opgaver
  • Opdateres automatisk i real-tid
  • Se vare og tidsforbrug
  • Rigtig brug af ressourcer
  • Prioriter hver enkelt medarbejdsopgave og flyt rundt på opgave med drag and drop funktionalitet
  • Få hurtigst status på hver enkel opgave med farvekort der viser status på hver enkelt opgave
Prøv Smartday gratis i 14 dage
Features

Tidsstyring

Forbrugt arbejdstid registreres hurtigt og enkelt med et enkelt tastetryk og føres direkte på det aktuelle projekt.

Opgaveplanlægning

Forbrugt arbejdstid registreres hurtigt og enkelt med et enkelt tastetryk og føres direkte på det aktuelle projekt.

Løngrundlag

Forbrugt arbejdstid registreres hurtigt og enkelt med et enkelt tastetryk og føres direkte på det aktuelle projekt. Dette skaber de bedste forudsætninger for et korrekt løngrundlag og giver medarbejderen mulighed for løbende at følge med i egne registreringer

Oversigt over timer og løn

Effektiviser lønadministrationen og timesedler. Se timeforbruget på de enkelte ordrer eller få et samlet overblik over medarbejdernes timeforbrug

Detaljer og overblik

Detaljeret visning af én arbejdsdag eller overblik over hele ugen? Med zoom-funktionen skiftes mellem detaljer og overblik.

Find uafsluttede opgaver

Søg efter uafsluttede opgaver, få styr på glemte opgaver og undgå “svipsere”.

Klar til at begynde?

Smartday – den smarte vej til en bedre indtjening
Prøv Smartday gratis i 14 dage