• mathias  10. november 2015

    Alle Kunde/Sted/Service enhed felter nu synlige på touch

    Alle felter der fremgår på Smartday Planner er nu også tilgængelige på touch. Dette gælder både ved oprettelse af nye kunder, eller hvis man blot vil se flere detaljer ved udførelsen af en opgave.

    ”Fortsæt i morgen” med mere kontrol

    Et ønske vi har fået fra jer, var bedre at kunne planlægge den nye opgave. Vi har derfor tilføjet alle de samme muligheder som ved oprettelse af en nye opgaver. Det er f.eks. muligt at markere at det valgte tidspunkt er aftalt med kunden, så de også kan se det på kontoret. Alle felter der fremgår på Smartday Planner er nu også tilgængelige på touch

    Nem ”ryd tekst” funktion

    Nogle gange er det de små ændringer der har en stor effekt. For nemmere at kunne skrive en helt ny tekst, har vi udstyret alle tekstfelter i touch med en ryd (x) funktion.

    Kontaktoplysninger pr. Service enhed

    Vi har tilføjet kontaktperson inkl. mobilnummer og E-mail på de enkelte Serviceenhed. Felterne er synlige både i planen og på touch. Vi har også tilføjet muligheden for at benytte mobil & e-mail i notifikationsmodulet.  De nye felter, hvil især være interessante, hvis i har forskellige kontaktpersoner pr. service enhed.

    Smartday Planner