Smartday Lav jeres egne tjeklister

I løbet af uge 34 opdaterer vi Smartday med mulighed for at kunne lave egne tjeklister. Funktionen bliver tilgængelig for alle vores kunder.

Brugere som i dag har adgang til administrations menuen vil herfra kunne se eksisterende tjeklister og selv kunne oprette nye tjeklister.

Her kan du ganske enkelt lave helt nye tjeklister eller kopiere fra de eksisterende og lave din egen udgave af standard tjeklisterne.

I redigeringsbilledet for tjeklister opretter du sider og spørgsmål til tjeklisten.

Der er ikke begrænsninger i antallet af spørgsmål og du kan benytte alle gængse spørgsmåls typer kendt fra de eksisterende tjeklister i Smartday.

Det er let at flytte rundt på spørgsmålene og du kan når som helst få vist dine ændringer på samme måde som det vil se ud for brugerne i klienten.

Når du er tilfreds med resultatet, aktivere du tjeklisten, hvorefter dine mobile Smartday brugere straks kan se den nye tjekliste.

Vi er sikre på at dette vil give jer bedre muligheder for at tilpasse Smartday til de ændringer som forekommer i hverdagen, og at tjeklister fremad kan anvendes til flere situationer, hvor der kræves god dokumentation på arbejdet I udfører. Det giver tilfredse kunder og bedre indtjening.

 

app_icon Forbedringer og fejlrettelser

Som altid, har vi lavet nogle forbedringer og fejlrettelser, herunder forbedringer i flere af vores integrationer samt en række andre rettelser.

 

Vi håber I får glæde af denne opdatering.

Venlig hilsen
Hele Smartday teamet

  • magne  14. august 2018

    Lav jeres egne tjeklister I løbet af uge 34 opdaterer vi Smartday med mulighed for at kunne lave egne tjeklister. Funktionen bliver tilgængelig for alle vores kunder. Brugere som i […]

    Læs mere
  • magne  10. april 2018

     Kørebog nu integreret i Smartday Vi er glade for at kunne præsentere endnu en opdatering på Smartday, som alle vores kunder kan få glæde af. I løbet af uge 15 […]

    Læs mere
  • support  16. januar 2018

    Onsdag 17. januar vil en ny Smartday plan være ude.  Vi har lavet en række forbedringer til vores integrationer og tilføjet Visma eAccounting over systemer vi nu kan integrere til.  

    Læs mere
  • mathias  19. oktober 2017

    Idag lancerer vi næste genneration af “service enheder”. Derudover har vi en række forbedringer klar der gør brugen af Smartday endnu mere brugervenlig for alle brugere.

    Læs mere
  • mathias  4. august 2017

    Første del af vores kommende version: Dagseddel

    Læs mere
  • mathias  5. juli 2017

    Sommeren bringer nye funktioner til Touch. Vi har opdateret opgavelisten med kortvisning og hurtig søg.

    Læs mere
  • mathias  10. maj 2017

    Vi har tilføjet en ny status, Notifikation ved projektafslutning samt en infoboks i planen.

    Læs mere
  • mathias  6. marts 2017

    Vi har en god håndfuld ændringer og tilføjelser med i denne version af Smartday.

    Læs mere
  • mathias  25. januar 2017

    Vi starter året med et løft af kvaliteten

    Læs mere
  • mathias  25. november 2016

    Julen kommer tidligt i år, med et helt nyt kort til alle flådestyring kunder.

    Læs mere
  • mathias  23. november 2016

    Vi har tilføjet CVR-opslag ved kundeoprettelse, samt redesignet dialogerne i planlæggeren.

    Læs mere
  • mathias  17. november 2016

    Vi er klar med endnu en opdatering til Touch. Denne gang med ændringer til underskrift, nye felter samt fejlrettelser.

    Læs mere
  • mathias  7. oktober 2016

    Fejlrettelser til Smartday

    Læs mere
  • mathias  8. september 2016

    Ny version med, en integration-udbakke for nemmere fejlfinding, samt bedre projektdeltager overblik på touch.

    Læs mere
  • mathias  1. juli 2016

    Vi er kommet i sommerstemning. Bedste måde at fejre det på, er med en ny integration til billy.   Vi har længe ønsket en simplere tilgang til fakturering, og med billy har vi […]

    Læs mere
  • mathias  10. maj 2016

    Mange mindre forbedringer udgør mesteparten af denne release.  Bestem medarbejder / afdeling ved “Fortsæt opgave” Vi har tilføjet muligheden for at vælge en anden medarbejder / afdeling, når en opgave skal […]

    Læs mere
  • mathias  8. april 2016

    Idag siger vi velkommen til alle PC brugere! Med vores nyeste version af Smartday Touch understøtter vi nu også Windows 10 PC. Den er klar og kan hentes her fra Windows […]

    Læs mere
  • mathias  14. marts 2016

    Dette er del 2, i vores introduktion af tilbudsmodulet.  Hvis du vil vide mere om selve tilbudsmodulet kan du se det på “Produktbladet”  Idag fokuserer vi på konvertering af tilbud samt […]

    Læs mere
  • mathias  8. marts 2016

    Idag kan vi byde velkommen til Smartdays tilbudsmodul. Tilbudsmodulet giver medarbejderen på farten, mulighed for at oprette tilbud. Fra Smartday Planner kan disse  efterfølende konverteres til aktive projekter og endeligt udføres […]

    Læs mere
  • mathias  7. marts 2016

    Vi har en masse gode nyheder til jer i denne opdatering. Vi kan præsentere vores nye Windows 10 klient, vores nye tilbudsmodul, samt en række gennerelle ændringer til systemet. Der […]

    Læs mere
  • mathias  25. februar 2016

    Vi er klar med endu en opdatering til Smartday. Denne gang er der både ændringer til Planen og Touch.  Rediger eksisterende projekter  fra “Kunder” Vi er skridt for skridt ved at […]

    Læs mere
  • mathias  9. februar 2016

    OBS! Nedenstående udvidelser vil være tilgængelig i løbet af uge 6 Udfører i opgaver for det offentlige?  I denne release, har vi tilføjet EAN som nyt felt. Felter er tilgængelig på […]

    Læs mere
  • mathias  22. januar 2016

    Vi har idag opdateret Smartday Planlæggeren. Ændringerne træder i kraft efter genstart. Opret nyt projekt direkte fra “Kunder” Projekter begynder at blive en større del af den samlede Smartday løsning. […]

    Læs mere
  • mathias  10. november 2015

    Alle Kunde/Sted/Service enhed felter nu synlige på touch Alle felter der fremgår på Smartday Planner er nu også tilgængelige på touch. Dette gælder både ved oprettelse af nye kunder, eller […]

    Læs mere
  • mathias  9. november 2015

    Dette er del 3 i gennemgangen af det nye Touch design Tydelig detaljevisninger Vi har indført     ikonet på lister hvor man kan få yderligere information. Dette gør det tydeligere at forstå, […]

    Læs mere
  • mathias  2. november 2015

    Dette er del 2 af vores nye Touch design. Idag tager vi et kig på opgaveoverblikket Ordreoverblikket Dette er en af de mest benyttede og derfor også vigtigste skærmbilleder på […]

    Læs mere
  • mathias  28. oktober 2015

    Vi har glædet os til at kunne præsentere denne nye version af Smartday. Der er sket meget, så dette indlæg er blot det første i en serie, hvor vi vil […]

    Læs mere
  • mathias  8. oktober 2015

    Dette er en mindre opdatering der fokuserer på fejlrettelser og eksport af rapporter Eksport af rapporter til eksterne systemer Det er nu muligt at få rapporter i PDF sendt til eksterne systemet […]

    Læs mere
  • mathias  3. august 2015

    Bemærk: Ændringerne på Touch klienten vil blive rullet ud løbende, da dette afventer godkendelse af Google og Apple (1-10 dage) Ny dialog for tidsregistrering Vi har erstattet den gamle “slider” dialog […]

    Læs mere
  • mathias  2. juli 2015

    Nogle af vores kunder har rigtig mange timegrupper, og har defor ønsket en nemmere måde at tilføje timer på. For at gøre det så nemt som muligt, har vi genbrugt “tilføj […]

    Læs mere
  • mathias  19. juni 2015

    Hjælpevideoer i Smartday Planner Vores supportafdeling er godt igang med at lave hjælpevideoer til Smartday. Hvis du ikke har set dem endnu, finder du dem Her. For at gøre det […]

    Læs mere
  • mathias  16. juni 2015

    Bemærk: Ændringerne på Touch klienten vil blive rullet ud løbende, da dette afventer godkendelse af Google og Apple (1-10 dage) Nyt design af kalenderen Touch klientens kalender er blevet redesignet, for […]

    Læs mere
  • mathias  10. april 2015

    Vi har gjort det nemmere at oprette nye kunder i marken! Mange af jer, har ønsket en enklere måde at kunne oprette nye kunder direkte i marken ( fra Smartday Touch), uden […]

    Læs mere
  • mathias  1. marts 2015

    Kalenderen tilgængelig i “Smartday Time” licensen Vi har valgt at inkludere kalenderen “Smartday Time” licensen. Dette betyder at det nu er muligt at planlægge opgaver fra “Smartday Planner” for timeregistrerings […]

    Læs mere
  • mathias  1. februar 2015

    Vi siger velkommen til vores nyeste produkt, Smartday.

    Læs mere